Over ons

Voor de meeste mensen zijn de financiële administratie en fiscale zaken geen dagelijkse bezigheid. Het wordt als ingewikkeld en lastig ervaren. Voor ons is het ons vak en dagelijkse werk. Bij ons op kantoor of bij u op locatie voeren wij de complete of een gedeelte van de administratie uit. Van het invoeren van bonnen en facturen tot het doen van de belastingaangifte en het samenstellen en bespreken van uw jaarverslag.

Ons uitgangspunt is het verzorgen van de administratie en belastingzaken volgens de regelgeving die de overheid ons oplegt. Maatwerk leveren, efficiëntie en de klant zo goed mogelijk adviseren staan daarbij centraal. Daar staan we voor, want logge instanties zijn er al genoeg van.

Onze klanten komen uit heel Nederland en zijn voornamelijk bedrijven uit het MKB (midden en kleinbedrijf), maar ook particulieren weten ons goed te vinden.

Sommige klanten besteden alle administratie aan ons uit. Maar er zijn ook bedrijven die zoveel mogelijk zelf oppakken, waarbij wij alleen de controle, jaarstukken en diverse aangiften verzorgen. Alles is mogelijk. En dat tegen een aantrekkelijk tarief!

Neem contact met ons op en informeer naar uw mogelijkheden!

Jaques Mondt

Oprichter Mondt Adviesgroep

Jacques Mondt richtte in 1992 de eenmanszaak ‘Mondt Administraties’ op. Door de jaren heen bleef de onderneming groeien. Mondt werd een vertrouwd begrip in Vlaardingen en het team bestond uiteindelijk uit 10  werknemers. In januari 2003 is de onderneming omgezet naar een B.V. en werd de naam veranderd in Mondt Adviesgroep B.V.

In het najaar van 2018 ging Jacques met welverdiend pensioen en is het stokje overgenomen door Thomas Rops.

Voor Jacques is de lage drempel altijd een belangrijk onderdeel geweest van de dienstverlening; iedereen moest altijd binnen kunnen lopen. Persoonlijke aandacht en meteen geholpen worden, daar draaide het om. En nog steeds is dat ons uitgangspunt: zaken snel oplossen zodat u verder kunt met ondernemen.

Maatwerk leveren, efficiëntie en de klant zo goed mogelijk adviseren.
Daar staan we voor, want logge instanties zijn er al genoeg.

Over ons pand

Wij zijn te vinden op de eerste etage van ons bijzondere pand: een gemeentelijk monument op de hoek van de Kon. Wilhelminahaven. Het pand is cultuurhistorisch waardevol industrieel erfgoed, als voormalig haringpakhuis.

Het kantoor is goed bereikbaar met de auto (vlakbij de Beneluxtunnel en gratis parkeren voor de deur) en met de trein (3 minuten lopen vanaf station Vlaardingen centrum).

Zoekt u kantoor-of cursusruimte?

Bent u ZZP-er en u zoekt een vergaderruimte om uw klanten te ontvangen? Neem contact met ons op en informeer naar uw mogelijkheden.

Onze klanten

Afspraak maken?

Benieuwd hoe we u kunnen helpen met financiële vraagstukken, administratie of fiscaal advies.
Laten we beginnen met een kop koffie en een oriënterend gesprek.