Valor de las cartas en 21 blackjack.

  1. Paris Casino No Deposit Bonus: En otros tipos de epilepsia, las convulsiones son mucho más impredecibles.
  2. Cruks Stopzetten - Después de registrarse con éxito, recibirá un correo electrónico de confirmación.
  3. Gratis Nl Spelletjes: Juega para ganar, no para el multiplicador.

Bingo gratis 75 bolas.

Harrys Casino 100 Free Spins
Eso es la calidad de 7Red Casino en el trabajo, solo para ti.
Slots Gratis Casino
Los jugadores pueden jugar Savannah King usando su computadora de escritorio, Tableta, Móvil.
Nos complace presentarle la Madness Bonus House, donde vivirán nuestros streamers y le brindaremos muchas sesiones de casino y otros contenidos.

Lotería santantoni benicasim.

Online Casino Bonus Nl
Conoce en Betsson Chile todo lo que hay que saber sobre este partido de fútbol como la previa, información, pronósticos, cuotas y cómo verlo en Chile..
Lijst Van Gokkasten
La Palabra de los poetas retrocederá en el viaje de una milla y media en Ascot a una milla y un cuarto extendida en York.
Las Vegas Casino 100 Free Spins

Werkgevers die een auto van de zaak beschikbaar stellen aan werknemers, krijgen vanaf 1 januari 2027 te maken met een nieuwe fiscale maatregel. Het gaat om een zogenoemde pseudo-eindheffing van 12% op de cataloguswaarde van personenauto’s die op fossiele brandstof rijden en (mede) privé worden gebruikt. De maatregel is onderdeel van het klimaatbeleid en moet de overstap naar volledig elektrische mobiliteit versnellen. Waar de bijtelling terechtkomt bij de werknemer, treft deze extra belasting juist de werkgever. Daarmee wordt zakelijk fossiel rijden financieel een stuk minder aantrekkelijk.

De pseudo-eindheffing geldt alleen voor personenauto’s met CO₂-uitstoot, zoals benzine-, diesel- en hybride auto’s. Elektrische auto’s zijn dus uitgezonderd. Ook motoren en bestelauto’s vallen buiten de regeling. Een voorwaarde voor toepassing van de regel is dat sprake is van een werkgever-werknemerrelatie. In de praktijk betekent dit dat ook dga’s met een auto van de zaak onder deze regeling vallen.

De heffing bedraagt 12% van de cataloguswaarde, ongeacht het daadwerkelijke privégebruik. Woon-werkverkeer telt dus ook mee. De belasting wordt jaarlijks berekend en komt volledig voor rekening van de werkgever. Voor auto’s ouder dan 25 jaar wordt gekeken naar de waarde in het economisch verkeer. De werknemer merkt geen verschil wat betreft zijn loonstrook, maar de werkgever des te meer.

Voor auto’s die al vóór 1 januari 2027 ter beschikking zijn gesteld, geldt een overgangsregeling. Tot 17 september 2030 is dan nog geen pseudo-eindheffing verschuldigd. Voorgaande termijn lijkt ver weg, maar komt sneller dichterbij dan men denkt. De vrijstelling zit op de auto, niet op de werknemer. Een wisseling van bestuurder doet er niet toe, zolang het om dezelfde auto gaat.
Wat betekent dit voor de praktijk? Denk aan:

  • heroverweging van de autoregeling;
  • tijdige keuze bij leaseverlengingen; en
  • meer aandacht voor de contractuele formulering van ‘terbeschikkingstelling’.

En vooral: helderheid voor medewerkers.

Voor veel werkgevers is dit geen kleine wijziging. Zeker in branches waar elektrische alternatieven nog niet altijd praktisch zijn, zal deze maatregel vragen oproepen. Toch ligt er ook een kans. Wie zich nu goed voorbereidt, voorkomt verrassingen achteraf.

Bron:Ministerie van Financiën| wetsvoorstel| 15-09-2025